12 czerwca 2017 rok

Jest 12 czerwca ja se smacznie śpie, a mój brat Piotrek mnie budzi.. Byłam zła ale i tak wzięłam komputer i coś oglądałam, ale nie pamiętam co? o godzinie 9:00 wstałam i poszłam do łazienki się ogarnąć. Potem babcia usmażyła nam chlebek w jajku był dobry mm.. Jak się już ubrałam pojechaliśmy rowerami  do pra babci  :) było fajnie:) jak byliśmy już w domu to siedzieliśmy w domu lub pod domem bo była burza i padał duży deszcz:(  Potem pojechałam do biedronki z babcią:) jak byłam w domu z babcią i innymi to przyszła do nas koleżanka Zosia:) mój brat się wygłupiał a my się śmiałyśmy:) potem poszliśmy na spacer z naszym psem Małym. Potem zjedliśmy kanapki na kolacje i oglądaliśmy tv i po kolei się kompaliśmy :)  W łóżkach ja pisałam bloga, a brat grał na telefonie w war wings nie wiem co to jest ale ok.. Dobranoc to na tyle!!!!:):)

Komentarze

  1. :) ... Zapraszam codziennie o 21:00 bo będą wtedy nowe wpisy ... :)
    ... Dzięki za wszystkie wyświetlenia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czasem te wpisy na przykład będą o 13:30 z powiadomieniami:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

06.07.2017

15 czerwca