13 czerwca 2017 rok

Wstałam o 8:04 i dopracowywałam bloga na inne kolory i takie tam.. O 9:11 jadłam tosty na śniadanie:). Potem się ubrałam i oglądałam tv, a potem pojechałam z babcią do sklepu. W drodze powrotnej jadłam waniliowego loda w rożku:). Następnie jak byłyśmy w domu to z bratem oglądałam Nickelodeon i jedliśmy popcorn solony.:) Chyba o  13:20  poszliśmy na rolki, a po 15 minutach wróciliśmy do domu i ja wzięłam woreczki dla psa i poszłam z nim i bratem na spacer :)
Nie mieliśmy szczęścia bo po 1 minucie padał deszcz musieliśmy wracać do domu bo ,,BRAT" obiecał babci, że jak zacznie padać to wrócimy :(.... Ja nie chciałam wracać do domu ale brat mi kazał!!!!! Chwilę podczas deszczu się huśtałam, ale po chwili mój wujek poprosił mnie żebym zrobiła mu kanapki i mojemu bratu więc zrobiłam 4 kanapki:). Jak zjedli to babcia zawołała nsa byśmy zjedli rurki z waniliowym kremem:). Były dobre, ale mój brat mówi, że są blee.:):(.
Potem rozwiązywałam krzyżówki na konkurs:).. (trochę to nudne.) Gdy skończyłam pojechałam rowerem do prababci aby ją odwiedzić. Jak byłam z bratem w domu to poszliśmy do swoich pokoi i oglądaliśmy a ja też nagrywałam na YouTube:) Jak skończyliśmy to ciągle byliśmy na podwórku to na rowerze i na spacerze i innych.:). A na koniec poszliśmy spać:):):):):)..... DOBRANOC!!
gdzieś na dole  są moje dzisiejsze zdjęcia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

12 czerwca 2017 rok

06.07.2017

15 czerwca